تاریخ برگزاری : 1403/06/19
210 ساعت

€100330000/00

مستر کمپ تحلیل تکنیکال (Technical Master Camp)

از 1403/06/19 تا 1403/09/15 شنبه ها و دوشنبه ها و چهارشنبه ها   17 الی 20

نوع دوره : دوره جامع
تعداد ساعات آموزش : 210 ساعت
مستر کمپ تحلیل تکنیکال (Technical Master Camp)

« مرکز مالی ایران به عنوان جامع‌ترین و معتبر‌ترین نهاد آموزشی بازار سرمایه، برگزار میکند. »

برای اولین بار، به‌روزترین و سودسازترین روش‌های معامله‌گری در بازارهای مختلف را با شرکت در

مستر کمپ تکنیکال

بصورت کاملا کارگاهی و عملیاتی بیاموزید.

  • معرفی دوره:

    • تمام معامله گران بر این موضوع توافق دارند که سبک های معاملاتی مختلف، هر کدام در هر بازار و در هر بازه زمانی و حتی هنگام معامله برخی سهام یا رمز ارزها و یا جفت ارزها، بصورت متفاوت عمل میکنند. مدیریت این موضوع در معامله‌گری و آموزش اون به معامله‌گران دغدغه‌ی ما در مرکز مالی ایران بود که منجر به برنامه‌ریزی این مستر کمپ شد. 
    • ما در مرکز مالی ایران دوره‌ای طراحی کردیم تا شما از فرصت‌هایی که در بازارهای مالی باهاشون مواجه میشید بهترین بهره برداری رو داشته باشید.

      چرا از تحلیل تکنیکال استفاده میکنیم؟

      استفاده از تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی به دلایل گوناگونی صورت می پذیرد. این روش محبوب به دلیل توانایی ها ، مزایای مختلفی به تریدرها و سرمایه گذاران ارائه میدهد ، مانند پیشبینی جهت حرکت بازار با استفاده از الگوها، نمودارها ، رفتارهای حرکتی معامله گران بزرگ و ... و همچنین تشخیص فرصتهای معاملاتی ، که با تحلیل تکنیکال میتوان فرصت های معاملاتی مناسب تری را شناسایی کرد. به طور کلی استفاده از تحلیل تکنیکال به معامله گران این امکان میدهد تا بر اساس داده های تکنیکالی تصمیمات بهتری بگیرند و به سوی موفقیت خود پیش بروند.

      پس حالا میتوانیم بهتر به سوال اول جواب بدیم!

      تریدینگ یکی از فعالیت های هیجان انگیز و پرسود بازارهای مالی است که با فرصت ها و چالش های فراوانی همراه است. تازه کارها و حتی تریدرهای با سابقه همگی میدانند که در این مسیر پرپیچ و خم، نیاز به هدایت و راهنمایی افراد باتجربه دارند. منتورینگ به عنوان یک ابزار قدرتمند در توسعه حرفه ای تحلیلگران و تریدرها می تواند کمک های شایانی به رشد این افراد داشته باشد. در زیر، به چند دلیل کلیدی پرداخته میشود که نشان دهنده اهمیت منتورینگ در دنیای تریدینگ است:

       

      راهنمایی فردی: منتورینگ این امکان را به تریدرها میدهد تا از تجربیات و نظرات یک فرد حاذق و ماهر در زمینه تریدینگ بهرهمند شوند. این راهنمایی فردی به تریدر این امکان را میدهد که در مواجه با چالش ها و تصمیمات مهم، با یک دیدبان متخصص مشورت کند.

      انگیزه و اعتماد به نفس: منتورینگ قابلیت تقویت انگیزه و اعتماد به نفس لازم به  تریدر را دارد. این ارتقاء حیاتی است، زیرا دنیای معامله گری پر از نوسانات و چالش هاست. یک منتور، علاوه بر مسائل فنی ، کمک های روحی زیادی به تریدر دارد ، که در مواجهه با شرایط دشوار، ادامه بدهد.

       

       

      توسعه تجربه:  تریدرهای ماهر از تجربیات خود برای یادگیری و بهبود بهره میبرند. یک منتور با اشتراک تجارب و دانش خود، تریدر را در جهت گسترش تجربه و به دست آوردن آگاهی از چالشها و موقعیتهای مختلف هدایت میکند.

      پیشرفت مهارت تحلیلی: منتورینگ به تریدر این امکان را میدهد تا مهارت های  تحلیلی اش را بهبود بخشد. از تحلیل تکنیکال تا تجزیه و تحلیل اخبار اقتصادی!

      اجتناب از اشتباهات متداول: با توجه به تجربه منتور، تریدر از اشتباهات متداول دیگران یاد میگیرد و می تواند از آنها جلوگیری کند. این اجتناب از خطاها، می تواند به تریدر کمک کند که سریعتر به موفقیت دست یابد و از مسیرهای اشتباهی که بسیاری قبل از او رفته اند، جلوگیری کند.

      بررسی و کمک به ساخت استراتژی های شخصی: از ابزار های الزامی برای هر     معامله گر و تحلیلگر داشتن استراتژی شخصی است. با وجود کلمه شخصی در این عبارت ، باز هم لازم است تا یک منتور و راهنما برای دست یابی به آنچه اسمش را استراتژی شخصی میگذاریم ، همراهمان باشد.

     

     

    این دوره بر کدام بازار تمرکز دارد؟

    یکی از بدترین آفت ها در دنیای مالی ، داشتن دیدگاه تعصبی نسبت به تمام بازارهاست. ما در این دوره سعی بر این داریم که  تمامی بازارها را به کمک مربیان خود پوشش دهیم.

     

     

    چرا باید هر دو بازار داخلی و بین المللی را فرا بگیریم؟

    از آنجایی که این دوره به صورت جامع طراحی شده است ، پس مسلما تمامی مباحث را در بر گرفته است اما اصلی ترین دلیل این موضوع مکمل بودن بازارهای داخلی و        بین المللی است. هر یک از دانش پذیران ، می توانند به اختیار در یکی از بازارها یا در هر دو فعالیت نمایند اما کسانی که در بازار بورس ایران فعالیت می کنند ، می بایست دید و تحلیل کافی نسبت به دیتاهای جهانی داشته باشد.

     

    آیا سطح خاصی برای این دوره نیاز است؟

    از ویژگی های این دوره این است که همه چیز از صفر و پایه تدریس میشود ، اما دانش پذیران عزیز در سطوح مختلف کوچینگ دسته بندی شده تا مطابق نیازهایشان از راهنمایی مربیان بهره مند  شوند.

     

    چند نوع کارگاه اموزشی در دوره وجود دارد؟

    سه دسته کارگاه اموزشی وجود دارد:

    دسته اول کارگاه اموزشی ، جمعی ست که بصورت عمومی عزیزان توسط منتورهای دوره راهنمایی و رفع اشکال خواهند شد.

    دسته دوم کارگاه اموزشی ،  کارگاه های حرفه ای خواهد بود بدین صورت که دانش پذیران گرامی بعد از نوشتن استراتژی شخصی و مکتوب ، شروع به بررسی مارکت میکند.

    دسته سوم کارگاه اموزشی ، کوچینگ های شخصی افراد می باشد که هر دانش پذیر      ۳جلسه کوچینگ شخصی با منتور خواهد داشت تا بتوانند به خوبی به بازار مسلط شود.

     

    افراد برگزیده در دوره چه کسانی هستند؟

    دانش پذیرانی که در بیش از دو سوم دوره حضور و فعالیت های مستمر در طی دوره داشته باشند ، با گرفتن نمره قبولی در آزمون نهایی دوره میتوانند جز افراد برگزیده باشند. این افراد میتوانند شانس بالایی برای استخدام در نهاد های مالی داشته باشند.

     

    چه فوایدی از این دوره خواهید برد؟

    • فراگیری اصول حرفه‌ای تحلیل‌گری و معامله گری تکنیکال
    • فرصت یادگیری در کنار مربیان با تجربه
    • در نظر گرفتن منتور شخصی برای هر یک از دانش پذیران
    • گواهینامه حضور در دوره (در صورت حضور در بیش از دو سوم طول دوره)
    • گواهینامه قبولی در آزمون (ارزیابی طی دوره و ازمون پایان دوره)
    • بهره مندی از۸۰ ساعت آموزش حرفه ای + ۶۰ ساعت کارگاه منتورینگ
    • اعطای اشتراک سه‌ماهه سامانه تحلیلی فراز
    • معرفی نفرات برتر به نهادهای مالی

     

     

    امکانات دوره:

    • اعطای مدرک حضور معتبر در دوره (قابل استعلام)
    • ضبط تمام جلسات و دسترسی تا 6 ماه پس از اتمام دوره(ویدیو های آموزشی قابل دانلود نمی باشد)
    • گروه تلگرامی کلاس و ارتباط با مدرس دوره تا 6 ماه پس از دوره آموزشی

     

     

نظرات درباره دوره


 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 22110518 - 021

واتساپ: 09912707933

مشاوره رایگان

مشاوره دوره‌های سازمانی