بورسیههای Access فقط برای یک دوره آزمون معتبر هستند. برای هر دوره آزمون، یک پنجره ثبتنام وجود دارد. آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و در همان بازه ثبتنام اقدام کنید.
به عنوان مثال، اگر قصد شرکت در آزمون ماه اوت را دارید، باید در بازه ثبتنام مربوط به همان آزمون اقدام کنید. اگر در بازه ثبتنام ماه مه درخواست دهید، بورسیه شما فقط برای آزمون ماه مه معتبر خواهد بود و نمیتوان از آن برای هیچ پنجره آزمونی دیگری استفاده کرد.