تاریخ برگزاری : 1404/04/26
1 جلسه 8 ساعت

21,000,000 ریال

 

 پرداخت قسطی آنلاین فعال شد

 انتخاب درگاه DigiPay در روش پرداخت

فهرست اساتید این دوره
مسعود قربانی دولت آبادی رزومه

دوره تامین مالی جمعی با رویکرد بازاریابی

از 1404/04/26 تا 1404/04/26 پنجشنبه   9 الی 13 - 14 الی 18

نوع دوره : حضوری-آنلاین
تعداد ساعات آموزش : 8 ساعت
دوره تامین مالی جمعی با رویکرد بازاریابی

قله‌های دانش مالی نوین را در مرکز مالی ایران فتح کنید.

معرفی دوره : 

  • دوره تأمین مالی جمعی با رویکرد بازاربی با هدف توانمندسازی مدیران سکوهای تأمین مالی جمعی در تدوین استراتژی‌ها و ساختارسازی سکو طراحی شده است. این دوره همچنین به مدیران بازاریابی کمک می‌کند تا ساختار فروش و جذب سرمایه را به‌صورت هدفمند و کارآمد توسعه دهند. رویکرد این دوره، ترکیبی از بینش راهبردی و ابزارهای اجرایی برای موفقیت در بازار رقابتی تأمین مالی جمعی است.

 

  • هدف این دوره، توانمندسازی مدیران سکوهای تأمین مالی جمعی و تیم‌های بازاریابی در طراحی و اجرای استراتژی‌های جامع بازاریابی و ساختارسازی عملیاتی پلتفرم‌ها است. شرکت‌کنندگان با فراگیری دانش حقوقی، فرآیندهای اجرایی، الزامات قانونی و روش‌های نوین بازاریابی، قادر خواهند بود کمپین‌های جذب سرمایه مؤثر طراحی کرده و اکوسیستم پایدار و معتبر تأمین مالی جمعی را توسعه دهند. این دوره تلاش می‌کند با تمرکز بر هم‌افزایی میان ساختارسازی پلتفرم‌ها و توسعه فرآیندهای بازاریابی و فروش، چارچوبی جامع برای بهینه‌سازی عملکرد کمپین‌ها، افزایش نرخ موفقیت جذب سرمایه، و خلق مزیت رقابتی پایدار در بازار پرشتاب تأمین مالی جمعی ارائه دهد

 

 

دستاورد دوره :

  • این دوره با هدف توانمندسازی مدیران سکوهای تأمین مالی جمعی و مدیران بازاریابی طراحی شده است. این دوره، رویکردی ترکیبی از ساختارسازی، استراتژی‌پردازی و بازاریابی حرفه‌ای دارد و تلاش می‌کند به مدیران کمک کند تا هم در سطح کلان پلتفرم‌های مؤثرتر و کارآمدتری طراحی کنند، و هم در سطح اجرایی کمپین‌های جذب سرمایه موفق‌تری رقم بزنند.
  • با توجه به رقابت فزاینده میان سکوها و پروژه‌های کرادفاندینگ و اهمیت بالای جلب اعتماد و جذب مخاطبان هدف، بهره‌گیری از دانش بازاریابی تخصصی در این حوزه یک ضرورت انکارناپذیر است.
  • در همین راستا، این دوره به مدیران و فعالان حوزه تأمین مالی جمعی کمک می‌کند تا:
    • سیر تکامل و ساختار تأمین مالی جمعی در دنیا و ایران را بشناسند؛
    • با قوانین، مقررات و الزامات فرابورس در خصوص پروژه‌ها و بازاریابی آن‌ها آشنا شوند؛
    • مدل‌های مختلف تأمین مالی جمعی را مرور کرده و تطبیق آن‌ها را درک کنند؛
    • استراتژی‌های موفق در تأمین مالی جمعی را تحلیل و به‌کار گیرند؛
    • کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر و هدفمند طراحی و اجرا کنند؛
    • جامعه‌ای وفادار و پایدار از سرمایه‌گذاران حول پروژه‌ها و سکوها شکل دهند؛
    • و در نهایت، به پایداری و رشد اکوسیستم تأمین مالی جمعی کشور کمک نمایند.

 

امکانات دوره:

  • اعطای مدرک حضور معتبر در دوره (قابل استعلام)
  • ضبط تمام جلسات و دسترسی تا 6 ماه پس از اتمام دوره(ویدیو های آموزشی قابل دانلود نمی باشد)
  • گروه تلگرامی کلاس و ارتباط با مدرس دوره تا 6 ماه پس از دوره آموزشی

طول دوره:

  • 8 ساعت

روزهای برگزاری:

  • پنجشنبه

ساعت برگزاری:

  • 9 الی 13
  • 14 الی 18

نظرات درباره دوره


 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 19 - 22110518 (021)

واتساپ: 09912707933

مشاوره رایگان

مشاوره دوره‌های سازمانی