14,500,000 ریال
معرفی دوره :
روشهای مختلفی در ارتباط با مشتریان وجود دارد که میتوان به ارتباط چهره به چهره، تلفنی، شبکه های اجتماعی و ...اشاره کرد. حال در این مسیر و در هر روش مواجهه با مشتری، افرادی موفقاند که بتوانند اثر خوب و به سزایی در اولین مکالمه در ذهن و وجود شخص مقابل حک کنند و حس خوبی در مشتری القا نمایند و در کنار آن با انتقال دانشی که در حوزهی مربوط دارند، نیاز مشتری را به بهترین وجه رفع کنند.
مرکز مالی ایران در راستای آمادهسازی افراد جهت کار در مشاغل مالی دوره «مهارت های ارتباط با مشتریان» را طراحی و برگزار میکند تا شاغلین و علاقه مندان این حوزه مهارتهای لازم را کسب و توانایی های خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند از فرصت های شغلی مرتبط استفاده کنند. در این دوره شما شیوه صحبت و طرز بیان، شناخت مشتری، روشهای پاسخگویی به انواع مشتری اعم از مشتری شاکی، مشتری عصبانی، مشتریانی که سکوت میکنند و یا مشتریانی را که جهت کسب دانش و اطلاعات مراجعه میکنند، فرا خواهید گرفت.
مدرس :
فرانک جواهر دشتی
طول دوره ساعت :
20 ساعت
روز های بر گزاری :
شنبه ها
23 مرداد ماه الی 20 شهریور ماه
ساعت بر گزاری :
16 الی 20
سرفصل دوره :
تعریف بازاریابی رابطه مند
شاخصه ای اصولی در بازاریابی
شناخت الگوهای ارتباطی اثر بخش
نقش مهارت های ارتباطی در استفاده از ابزار
شیوه های شناخت و نیاز مشتری
اصول متقاعد سازی در برقراری ارتباط
چرخه متقاعد سازی
تعریف مشتری و نقش آن به عنوان مهمترین دارایی سازمان
انواع مشتری
آشنایی با سیستم NLO
الگوی ارتباطی موثر
انواع شکایت
چرخه گوش دادن موثر
طرز برخورد با انواع مشتری
آشنایی با پروسه دریافت و تحویل داده ها
آشنایی با شاخص های کلیدی عملکرد
مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهاد های مالی
کارشناسان و مدیران واحد ارتباط با مشتریان
مدیران و کارکنان واحد پذیرش و call center
کلیه افراد علاقمند به فراگیری مهارت های ارتباط با مشتریان
تلفن: 19 - 22110518 (021)
واتساپ: 09912707933
مشاوره رایگان
مشاوره دورههای سازمانی