تاریخ برگزاری : 1400/02/18
20 ساعت

€11455000/00

فهرست اساتید این دوره

اولین دوره آموزشی مهارت های ارتباط با مشتریان

از 1400/02/18 تا 1400/04/28

نوع دوره : حضوری
تعداد ساعات آموزش : 20 ساعت
اولین دوره آموزشی مهارت های ارتباط با مشتریان

به دلیل الزامات پیشگیری از کرونا، این دوره تنها  به صورت آنلاین برگزار می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفش فراتر از فروش میباشد هدف مدیریت ارتباط با مشتری تعامل پایدار و سودمند با کلیه لایه های مشتری میباشد در جهان امروز سازمانهایی موفق هستند که بتوانند در دراز مدت رابطه پایدار با مشتری را حفظ نموده و در راستای وفاداری مشتری گام بردارند

مدرس:

فرانک جواهردشتی

طول دوره ساعت :

 20ساعت

روز های بر گزاری :

شنبه ها 

ساعت بر گزاری :

16 الی 20


نظرات درباره دوره


 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 09053581528

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام