حضور مرکز مالی ایران در رویداد کیش اینوکس 2022

شنبه , 23 مهر 1401

مهمترین نمایشگاه مالی کشور (کیش اینوکس 2022) میزبان نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نیز چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور است که از تاریخ 25 تا 28 مهرماه 1401 در جزیره کیش برگزار می شود. این رویداد به عنوان مهمترین نمایشگاه مالی کشور شناخته می شود.

در این رویداد بیش از۲۵۰ سازمان و موسسه دولتی و خصوصی همچون سازمان بورس و اوراق بهادر و برخی از ارکان بازار سرمایه، بانک ها، بیمه ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی، بیمه مرکزی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، سازمان خصوصی سازی، سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز مالی ایران و سایر شرکت های بخش خصوصی حضور فعال دارند.

 

رویداد کیش اینوکس 2022 با معرفی فرصت های سرمایه گذاری و محوریت تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌ های پولی و مالی، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی، مواجهه با ابر چالش‌های زیست ‌محیطی، تقویت شفافیت اقتصادی، تکمیل زنجیره‌های تولید ملی، امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع، راهکارهای بهبود فضای کسب‌ و کار، بورس بین‌الملل و بانکداری آف شور، بررسی وضعیت رمز ارزها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به ویژه با کشورهای منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات مطروحه در حوزه اقتصادی برگزار می شود.

 

این رویداد اقتصادی همچنین میزبان 30 پنل تخصصی با حضور مدیران ارشد اقتصادی و صاحب نظران داخلی و خارجی خواهد بود و موضوعاتی همچون اقتصاد کلان، برجام، بازار سرمایه، نظام بانکی، صنعت بیمه، روش‌های سرمایه‌گذاری، سواد مالی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صنعت و تجارت، محورهای اصلی این نشست‌های تخصصی است. هدف از اجرای پنل‌های تخصصی، علاوه بر فرهنگ‌سازی، افزایش سواد مالی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری اعلام شده است.

لازم به ذکر است که اینوکس 2022 در آستانه 14 سالگی بر مدار رسانه حرکت می‌کند و برای بازتاب این رویداد ویژه مالی کشور، نمایندگان بیش از 40 رسانه عمومی و تخصصی داخلی پوشش رسانه‌ای آن را بر عهده دارند. همچنین برای اولین بار بیش از 10 رسانه خارجی از جمله شبکه‌های العالم، TRT، آناتولی، الوسال، فرانس 24، RTNEWS، CCTV و FONIX نیز حضور دارند.

کیش اینوکس 2022 در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع از تاریخ 25 تا 28 مهرماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیش‌تر به پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد کیش اینوکس به نشانی ww.kishinvex.ir مراجعه کنید.

علاقه مندانی که در این نمایشگاه حضور دارند می توانند با بازدید از غرفه سازمان بورس اوراق بهادار، با محصولات جدید مرکز مالی ایران نیز آشنا شده و از بسته های آموزشی ویژه بهره مند شوند.

 

 

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام