رایگان
"مرکز مالی ایران"
ارزیابی دارایی های نامشهود:
دارایی های نامشهود به هر دارایی گفته می شود که فاقد شکل فیزیکی باشد و در عین حال برای مالک ارزش داشته باشد. دارایی های نامشهود به دو دسته کلی تقسیم می شوند: نامشهودهای قابل شناسایی و افزودن ارزش.در سبد دارایی های نامشهود قابل شناسایی، دارایی های معنوی (IP)، مانند پتنت ها و علائم تجاری، روابط با مشتری، و قراردادها است. این دارایی ها معمولاً دارای حق قانونی مالکیت هستند و می توانند فروخته شوند یا از تجارت جدا شوند.مالکان می توانند از این دارایی ها در تجارت از طریق هزینه های مجوز یا حق امتیاز، یا فروش این دارایی ها بهره برداری کنند. در دسته دیگر، دارایی های نامشهود مانند فرآیندهای کاری، مدیریت ماهر و نیروی کار آموزش دیده، مزیت های رقابتی را فراهم می کنند و ارزش شرکت را افزایش می دهند اما نمی توان آنها را جدا از شرکت فروخت.
سخنران:
استیون ون ویک
تلفن: 19 - 22110518 (021)
واتساپ: 09912707933
مشاوره رایگان
مشاوره دورههای سازمانی