در دنیای امروز اگر نتوانیم محتوای مناسب با مخاطب خودمان را تولید کنیم مطمئنا جایگاه خود را از دست خواهیم داد. تولید یک محتوای مناسب در گرو شناخت مخاطب در مرحله اول و سپس شناسایی ابزارهای تولید محتوا می باشد. زمانی اهمیت این موضوع پررنگ تر میگردد که رقابت ها افزایش پیدا کرده و عرصه شبکه های اجتماعی و انواع و اقسام محتوای موجود در آن جولانگاه جذب مخاطب میگردد. با این رویکرد و با هدف اعتلای تولید محتوی مناسب با بازارهای مالی، تربیت کارشناسان خبره و زبده تولید محتوا در دستور کار مرکزمالی ایران قرار گرفته است.
«مرکز مالی ایران» در راستای آمادهسازی افراد جهت کار در مشاغل مالی دوره «کارشناس تولید محتوا» را طراحی و برگزار میکند تا شاغلین و علاقه مندان این حوزه مهارتهای لازم را کسب و توانایی های خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند از فرصت های شغلی مرتبط استفاده کنند. این دوره به شما کمک میکند تا یک موقعیت شغلی مناسب را با دیدگاه حرفه ای در اختیار داشته باشید.
مدرس :
آقایان :
آیدین داریان،حسین وجدانی ، امیرحسین ثقه الاسلامی ، حامد افسر طلا
طول دوره ساعت :
48 ساعت
روز های بر گزاری :
روزهای زوج
11 اردیبهشت ماه الی 2 تیر ماه
ساعت بر گزاری :
16الي 20