34,500,000 ریال
در دنیای امروز اگر نتوانیم محتوای مناسب با مخاطب خودمان را تولید کنیم مطمئنا جایگاه خود را از دست خواهیم داد. تولید یک محتوای مناسب در گرو شناخت مخاطب در مرحله اول و سپس شناسایی ابزارهای تولید محتوا می باشد. زمانی اهمیت این موضوع پررنگ تر میگردد که رقابت ها افزایش پیدا کرده و عرصه شبکه های اجتماعی و انواع و اقسام محتوای موجود در آن جولانگاه جذب مخاطب میگردد. با این رویکرد و با هدف اعتلای تولید محتوی مناسب با بازارهای مالی، تربیت کارشناسان خبره و زبده تولید محتوا در دستور کار مرکزمالی ایران قرار گرفته است.
«مرکز مالی ایران» در راستای آمادهسازی افراد جهت کار در مشاغل مالی دوره «کارشناس تولید محتوا» را طراحی و برگزار میکند تا شاغلین و علاقه مندان این حوزه مهارتهای لازم را کسب و توانایی های خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند از فرصت های شغلی مرتبط استفاده کنند. این دوره به شما کمک میکند تا یک موقعیت شغلی مناسب را با دیدگاه حرفه ای در اختیار داشته باشید.
مدرس :
آقایان :
آیدین داریان،حسین وجدانی ، امیرحسین ثقه الاسلامی ، حامد افسر طلا
طول دوره ساعت :
48 ساعت
روز های بر گزاری :
روزهای زوج
11 اردیبهشت ماه الی 2 تیر ماه
ساعت بر گزاری :
16الي 20
سرفصل دوره :
بازار سرمایه از دیدی محتوا
تولید محتوا
استراتژی محتوا
تولید محتوا متنی
تولید محتوا پادکست
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام)
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی(لینکدین و توییتر)
برندینگ
کسب در آمد از طریق تولید محتوا
کارشناسان تولید محتوا شاغل در نهاد های مالی
مدیران واحد های بازاریابی دیجیتال نهاد های مالی
اراد علاقهمند به برندسازی شخصی در حوزه مالی در فضای شبکه های اجتماعی
کلیه علاقهمندان ورود به موقعیت شغلی کارشناس تولید محتوا در نهاد های مالی
تلفن: 19 - 22110518 (021)
واتساپ: 09912707933
مشاوره رایگان
مشاوره دورههای سازمانی