حضور بورس تلنت و مرکز مالی ایران در نمایشگاه کار

يكشنبه , 09 بهمن 1401

 

نمایشگاه کار

مرکز مالی ایران باهدف معرفی سامانه بورس تلنت و ایجاد ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان بازارهای مالی در پنجمین نمایشگاه کار ایران که در روزهای 5 تا 7 بهمن ماه در مجتمع نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد، حضوری فعال داشت.

این نمایشگاه با استقبال گسترده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مالی و اقتصادی و همچنین فعالین بازار سرمایه همراه بود و طی سه روز برگزاری بیش از 3 هزار نفر از غرفه مرکز مالی ایران بازدید کردند که در نتیجه آن حدود یک هزار رزومه دریافت و همگی آنها در سامانه بورس تلنت ثبت شدند.

مرکز مالی ایران برای این دست از کارجویان مبلغ 300 هزارتومان اعتبار به همراه کارت های تخفیفی ویژه نمایشگاه کار برای استفاده از خدمات آموزشی (شامل دوره‌های آموزشی و فیلم‌های آموزشی) در نظر گرفته بود.

مشاوره تخصصی آموزشی و راهنمایی شغلی برای مراجعین نیز از جمله اقداماتی بود که توسط کارشناسان مرکز مالی ایران و بورس تلنت طی پنجمین نمایشگاه کار ایران صورت گرفت.

مجموع این اقدامات در راستای توسعه آموزش مالی، تربیت افراد متخصص، توسعه مهارت‌های کارکنان و تامین نیروی انسانی شایسته در بازارهای مالی به خصوص بازار سرمایه است که از جمله اهداف مهم مرکز مالی ایران و بورس تلنت به حساب می آیند.

با توجه به اینکه معامله گری در بازارهای مالی به عنوان یک شغل پردرآمد با انعطاف بالا مورد توجه جامعه جوان تحصیل‌کرده حوزه اقتصادی قرارگرفته است، کسب اطلاعات و افزایش مهارت ها و توانمندی های کاربردی در راستای تحلیل بازارهای داخلی و خارجی از جمله مهم ترین دغدغه های شرکت کنندگان در نمایشگاه کار امسال بود که مرکز مالی ایران با ارائه محصولات آموزشی خود، بخشی از این نیاز را پاسخ و با آگاهی از دغدغه های به روز این طیف از کارجویان اقدام به طراحی برنامه های آموزشی جدید در سال آتی خواهد کرد که به زودی از طریق کانال های رسمی مرکز مالی ایران به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید. 

مرکز مالی ایران که دارای گسترده‌ترین و تخصصی‌ترین شبکه ارتباطی در بازارهای مالی و به ویژه بازار سرمایه است با کمک سامانه بورس تلنت در تلاش است تا ارتباطی موثر بین کارجویان و کارفرمایان این صنعت ایجاد کند.

گفتنی است با کمک بورس تلنت کارجویان می‌توانند رزومه بسازند، در تست‌های شخصیت شناسی شرکت کرده و یا در کانون های ارزیابی مورد سنجش قرار گیرند.

کارفرمایان نیز می‌توانند کارجویان را متناسب با نیازها و اهداف سازمانشان از طریق این سامانه شناسایی و به کار گیرند و یا با مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی کارکنان خود از طریق کانون‌های ارزیابی بیشتر آشنا شوند و همچنین برنامه‌های توسعه فردی کارکنان را در سازمان خود با کمک کانون‌های توسعه طراحی و اجرا کنند.

کارجویان، دانشجویان و تمام علاقه مندان بازارهای مالی و همچنین تمام شرکت هایی که در حوزه دانش مالی نیاز به آموزش های فردی و گروهی دارند می توانند با مراجعه به سایت مرکز مالی ایران به آدرس ifc.ir و یا تماس با شماره تلفن 02162843000 درخواست خود را ثبت و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان این مرکز بهره مند شوند.

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام